Yves Rocher manikür ve bakım

Uzun yıllar boyunca tırnaklarımı ısırarak kopartma alışkanlığım vardı. Daha sonra öğrendim ki, bu tırnakların zayıflamasına neden oluyormuş. Yıllar geçti. 20 li yaşlarımda daha güçlü tırnaklarım olsa da, bugün 30 yaşımda hiç de öyle olmadığını var ediyorum. Vitamiin B takviyesi almam ile beraber bundan bir kaç ay sonra tırnaklarımın çok daha güçlü olacağını ümit ediyorum.

Benim gibi çatlayan, uzadıkça soyulmaya başlayan bir Tırnak yapınız varsa, size Yves Rocher’nin tırnak güçlendirici bakım yağ/kremini tavsiye ederim. Geçen hafta aldım ve çok memnun kaldım. Bir kere inanılmaz nemlendiriyor. Kokusu çok hoş ve etkisi uzun sürüyor. Fiyatı da şu aralar sadece 12,90 TL. Yves Rocher’nin kendi Web sitesinde de satışta ve ayrıca mağazalardan da alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

