Flormar Miracle Colors U16

Merhabalar,

karşınızda yeni bir oje tanıtımıyla birlikteyim.
Benim gibi pırıltı düşkünü biriyseniz, ve de bütçeniz çok fazla pahalı ojelere el vermiyorsa, Flormar’ın Supershine serisine bir göz atabilirsiniz.

Miracle Colors serinin diğer adı. Mucizevi renkler. Müşteri temsilcisi bayan bana asıl kremsi ojenin üzerine uygulanır dese de, ben bu güzel DUOCHROME etkisinin daha ışıltılı bir şekilde etki verebilmesi için ojenin kendisini 4-5 kat üst üste sürerek denedim. Sonuç sizi biraz uğraştırsada, buna değer diyorum.

Işıl ışıl bir renk. Bayıldım. Benim gibi güçlü renklerden hoşlanıyorsanız, tam size göre. Mor rengin üzerinde güçlü bir mavi ışıltı hakim.

Flormar’ın U16 nolu ojesidir.

Sanırım bu defa resimlerde biraz daha başarılı olabildim 🙂

Bir Cevap Yazın

