Alessandro Glam Session

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Alessandro Alman menşeli bir markadır. Satış temsilcisinin bana söylediğine göre, ojelerinde inci tozu mevcutmuş ve bu da tırnakların ekstra güçlü olmasını sağlıyormuş.

Bu kış, Alessandro, sonbahar ve kış tonlarını bol bol simlendirmiş. Ben koleksiyondaki bazı renkleri Orly Mineral FX ya da Cosmic serisine benzettim. Benim de satın almış olduğum ve de tırnaklarıma sürmüş olduğum ürün, siyah içerisinde altın simlerin bulunduğu ojedir. Beğendim. Sürüşü kolay, duruşu çok güzel.

Ben bu ojeyi Douglas mağazasından aldım. Siz de ilgileniyorsanız, en yakın douglas mağazasına gidip bu güzel ojelerden edinebilirsiniz. mini boyları 18 TL civarı.

Büyük boyları 10 ml ve fiyatı 29 TL. İçi bilyalı ojeler.

Bir Cevap Yazın

