OPI Nicki Minaj Koleksiyonu

Nicki Minaj bir Hip Hop starı sanırsam. Ayıp olacak ama kendisini hiç dinlemedim desem yeridir.
Ancak OPI ojelerini takip ederken bu güzel koleksiyona rastladım muhteşem renkleri ile.

Benim ruhuma hitab ettiğini düşünüyorum. Güçlü renklerden ve de altın ya da simli ışıltılardan hiç vazgeçmem. Çatlayan ojem bile hiç olmadı, fakat bu serideki beni büyüledi diyebilirim.

Mavi farklı bir mavi. Pembe ise çok hoş ve sarı yeşilimsi renk ise harika ! Siyah simlisine de aşık oldum resmen.

The Polish Aholic isimli bayanın tırnaklarını çok beğeniyorum. Muhteşem taşımış bu ojeleri ve de ben de sizlerle paylaşmak istedim.

Gittigidiyor.com’da bulabilirsin bu ojeleri arkadaşlar.

Hangisi Favori renginiz ?

Bir Cevap Yazın

