DEBORAH MAKYAJ ÖRNEKLERİ

Deborah İtalyan asıllı bir markadır. 100. yılını kutladı bu arada ve Türkiye’ye Kosan Kozmetik sayesinde giriş yaptı. İyiki de yapmış. Renkleri müthiş güzel. Pigmentasyonu yüksek. Ben bu kez bir kaç göz kalemi ve tekli farlarından aldım. Tekli farlarında bu arada 1 alana 1 bedava kampanyası var Watsons mağazalarında.
Çok tatlı bir kahverengi. Doğal makyajı sevenler için ideal. Bu göz kalemlerin sürüşü çok kolay. İnanılmaz kremsi. Sürdükten 15 saniye sonra donuyor ve ellerinizle silseniz bile çıkartamıyorsunuz. Bayıldım.

Bu da yeşil tonu


Fiyatı: 19.5 TL
Bu arada tırnağımdaki ojenin markası China Glaze Watermelon rind. Sevgili Derya DBMS Kozmetikten almıştım.

Buyrun linki: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=254675824601167&set=a.254675534601196.58046.149725895096161&type=1&theater#!/pages/DBMS-KOZMET%C4%B0K/149725895096161

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Deniz dedi ki:

    Bu kalem tam benlikmiş..kahve tonlarına bayılıyorum 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba Deniz,

      kesinlikle çok kalıcı. Ben yeşilini sürdüm. Hiç akmadı. Ayrıca çok kolay sürülüyor.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

