Kleancolor Neon Saphire ve City Never Sleeps

Sevgili OjemRujumRimelim bilir Kleancolor Hikayemi. 35 gün beklemek zorunda kaldım bu  siparişim gelene kadar.

Neyse ki, elime ulaştı ve de artık tırnaklarıma sürebildim bu cici şeyleri. Ebay’den satın alabilirsiniz eğer ilgileniyorsanız, ancak kargo paketinizin üzerine oje yazdırmamanızda fayda var. Ben de Saç aksesuarı yazdırmıştım.Lacivert mavi üzerine simli oje. Ancak bu simli oje öyle sıradan değil. küçük mavi simlerin üzerinde büyük renkli ( kırmızı, turuncu ) simler var. Gece ışığını yakmış şehir gibi gerçekten. ( Hayal dünyamızda sınır yoktur bilirsiniz ) 🙂  Buyrun bakalım

bu city never sleeps

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Deniz dedi ki:

    ‘Gece ışığını yakmış şehir gibi’bu benzetmeyi çok beğendim; çok uygun olmuş:) Harika görünüyor

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Çok Teşekkürler Denizciğim. Yorum yapıldığında accaip mutlu oluyorum. Ojeler Çok güzel değilmi ?

      Beğen

Bir Cevap Yazın

