Kullandığım cilt arındırıcı ürünlerim

Bugün sizlere cilt temizliyiclerimi tanıtmak istiyorum.

  • Göz makyajımı etkin bir biçimde temizleyebilmek için Neutrogena isimli göz makyajı çıkarıcısını kullanıyorum.
  • fondötenimi temizleyebilmek için Vichy  Purete Termal 3 ü 1 arada temizleyici kremi kullanıyorum. Kesinlikle yağlanma yapmayan hoş kokulu bir ürün. Tonik etkisi yapıp cildi tertemiz yapıyor. Tavsiye ederim.
  • Makyajımı temizledikten sonra Clean & Clear marka krem temizleyiciyi kullanıyorum. Bu ürünün en sevdiğim yönü, yüzünüze uygularken fresh bir his vermesidir. Cildi nazikçe temiliyor.
  • Vee gelelim en favori cilt toniğime. Geçmişte cildimi toniklerken gülsuyu kullanırdım. Daha sonra biraz daha derinlemesine temizleme etkisi olan Clinique Cilt toniğini kullanmaya başladım. Cildimdeki ölü hücrelerin gerçekten temizediğini hissettiğim bir ürün.
  • Vichy Termal su. Tazelik hissi için çok sevdiğim bir ürün. Cildimi temizledikten sonra kullanıyorum. İnce mikro partiküller şeklinde sıkıyorum yüzüme ve öylecene bırakıyorum.
Bir Cevap Yazın

