Pastel Oje no 90

Raflardaki Pastel marka oje bu rengiyle çok dikkatimi çekmişti. Bir tür yeşil, gri, füme bir renk. Bana Petrol’ü anımsatıyor. Özellikle bu yıl bu tür renklerin çok moda olduğunu düşünüyorum. Kırmızı halıya çıkan bir çok ünlü ( Golden Globe ) törenlerinde bu oje rengini kullanmış. Elbette onların kullandıkları başka bir markaya mensup olsa gerek. Fakat bu rengin de çok benzediğini düşünüyorum.

Ben çok beğendim. Tavsiye ederim. Fiyatı 2,5 TL gibi birşeydi bu ojenin. Watsons mağazalarından aldım.

Bir Cevap Yazın

