The Body Shop Moringa Body Scrup ( Vücut Peelingi )

İlk kokladığım andan beri aşık oldum bu kokuya. Moringa ağacının çiçeklerinin özütü kullanılmış. Bana bahar mevsimini böylesine hatırlatan ve tenimde mis gibi  kokan başka bir vücut kremine daha rastlamadım. ( Bu serinin alışverişini yaptığımda Fethiye Ölüdeniz’e tatile gitmiştim. Bana her defasında orasını anımsatır ) 🙂 Bugün size aynı serinin Vücut peelingini tanıtmak istiyorum. Elbette ben de Anne annelerimizin kullandığı eski keselenme yöntemini daha çok tercih edenlerdenim. Kese’nin yerini tutmayacaktır bu vücut peelingleri. Ancak Body shop idddialı. İçerisinde koymuş olduğu doğal çekirdek taneleri sayesinde gayet başarılı bir vücut peeling’i gerçekleştirebiliyorsunuz. Vücudunzda geriye ipeksi ve nemlenmiş bir his bırakıyor. Body Shop yetkililerine sesleniyorum: Passion Fruit serisini kaldırmalarına inanılmaz üzüldüm. Onu da geri istiyorum !

Fiyatı bundan 3 yıl önce 29 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Body Shop Mağazalarına uğrayıp bir an evvel bu muhteşem serinin sahibi olmalısınız. Tavsiye ederim 🙂

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. melike dedi ki:

    bende kokusuna bayıldım nasıl kullanıyorsun açılardan sevinirim

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba Melike duş alıyorsan ılık suyun altında ya da küvette bir süre cildini ıslatıp yumuşat. Ardından sabunlayarak yıka. En son bu arındırıcı scrub uygula. Ve suyla durula.

      Beğen

  2. melike dedi ki:

    Teşekkür ediyorum

    Beğen

Bir Cevap Yazın

