Clinique high lengts mascara

Benim kirpiklerim ne yazıkki çok kısa seyrek ve de düz. Kirpik kıvırıcı kullanmak zorunda kalıyorum. Pigmentsayonu az olan rimeller hiç ama hiç işime yaramıyor. Aynı zamanda fırça yapısı da benim için çok büyük önem taşıyor. Çok fırça denedim. Şu zamana dek en memnun kaldığım rimmelerden biri Clinique high lengts mascara. Harika renk veriyor. Kirpiklerim simsiyah olurveriyor bir kaç saniye içinde. Bunu içindeki boyasına ve de tarak yapısına bağlıyorum.

 

Çok memnun kaldım. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum. Fakat yanlış hatırlamıyorsam, 45 TL civarındaydı.

Resimler http://www.beautyscribbler.com dan alıntıdır.

 

Bir Cevap Yazın

