Dumanlı gözler Deborah Milano ile..

Kısa bir önizleme sizler için 🙂

Akşama kullandığım ürün detaylarını yazacağım ve daha fazla fotoğraf koyacağım  buraya 🙂

Veee söz vermiş olduğum gibi daha fazla resimler sizlerle buluşuyor. Beğeneceğinizi umuyorum..

Kullandığım ürünler sırasıyla

Deborah Milano Single Eye shadow No. 16

Deborah Milano Single Eye shadow No. 11

Art Deco Camuflage Creme

Deborah 24Ore Göz kalemi, Lacivert ve Siyah

Deborah Milano Mascara Absolute High Tech

NYX Eyesahdow Palette ( Kahve tonu kaşlar için )

Fotoğraf makinem renkleri çok kötü veriyor. Resimlerde boyama yapmadım kesinlikle. Sadece var olan renkleri güçlendirici ayar yaptım. Gerçeği de böyleydi çünki.

Benim Kirpiklerim kısa olduğu için bu makyajın yeterince çarpıcı olmadığını düşünüyorum 🙂 Takma kirpik kullanmaya zamanım kalmamıştı. Galiba kirpik uzatıcı Serum kullanmam gerek. Tavsiye ettiğiniz bir marka varmıdır ? ( kullanmış olanlar için soruyorum )

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. dbmstrend dedi ki:

    Canım şahane olmuş 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      teşekkürler canım. beğenmene sevindim.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

