Orly Cool Romance Swatch’ ları

Orly Cool Romance renkleri ile dikkatimi daha ilk günden bu yana dikkatimi çekmişti. Aslında diğer oje markalarında muadilleri mevcut biliyorum. Fakat bu seride renk kombinleri çok tatlı ve isabetli olmuş. Pastel namına sanırım tırnaklarıma sürebileceğim tek seri. Onun haricinde yine simli ojeler ve güçlü renkler tercihimdir.

Bu muhteşem swatchlar ve de tırnaklar yine ThePolishAholic   e aittir. 

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. CEYDA dedi ki:

    benim tırnak kırılma problemim vardı; eskiden her marka ürün kullanıyordum ve sağlığımıza yararlımı ,zararlımı hiç bilmiyordum. sonra eczacım bana orly markasının tırnak besleyici ürünlerini tavsiye etti ve mkemmel bir şekilde tırnaklarım beslendi. kuaförüm neyaptın nekullandın diye soruyor.. diğer ojelerin içerisinde sağlıgımıza zararlı hatta kansoren yapan kimyasallar varmış ama orly markası saglıgımıza zararlı hiçbir kimyasal madde içinde barındırmıyormuş, bu ojelere bayılıyorum çok fazla renk çeşidi var, birde mat ojeleri gelmiş dayanamadım aldımmm…

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      ben de çok sevdim

      Beğen

Bir Cevap Yazın

