NYX Eyeshadow Palette

Bu gönderiyi hazırlayana kadar canım çıktı desem 🙂 Yazdım yazdım ekledim 100 çeşide döndü. Sonra birden hepsi silindi filan. Puhh. Sabır diyorum 🙂

Galiba Cümlelerim artık biraz daha kısa olacak 🙂

NYX Paleti ile karşınızdayım. 78 adet renk mevcut. Günlük makyajdan uçuk renkli tarza kadar herşeye müsade ediyor 🙂

İçerisinde aynası ve 8 adet aplikatörü mevcut. Aplikatör ile makyaj yapanlara iyi bir haber 🙂

Renkleri canlıdan nötr renklere kadar değişiyor. Ayrıca ortasında Higlihter, Bronzer, Kontürleme ve gölgeleme pudraları mevcuttur.

Yapıları farlara göre biraz daha kremsi bu pudraların ve boyutları da oldukça büyük. Pigmentasyonu harika.

Farlar ise çok güzel. Pudralara göre daha tozlu bir yapıya sahip fakat pigmentasyonu çok yüksek. Sürdüğünüzde istediğiniz rengi alabiliyorsunuz.

Bu Palet portatif olarak yanınızda taşımanıza ugyun değil. Ben zaten çok fazla makyaj malzemesini yanımda taşımaya karşıyım. Renk skalası ile sizi tatmin edecektir. Maviden Pembeye, nötr tonlardan gri renklere kadar hepsi mevcut.

Bu NYX Paletini >>> Buradan <<< Aldım. Sevgili Derya Teşekkürler 😉

Daha fazla Swatchlar görmek isterseniz aşağdaki takip et linkine tıklayıp, kayıt olmayı unutmayın 😉

Sevgiler

DivaDonnaBella

6 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. dbmstrend dedi ki:

    muhteşem bir far setine daha sahip oldun canım güle güle kullan, muhteşem makyaj swatch larınla harikalar yaratacağına eminim güle güle kullan 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkürler Deryacığım.

      Beğen

  2. Serap Tan dedi ki:

    bayıldım harıkaaa sanat eserı yapılır bunla yaa 🙂 gule gule kullan canım

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkürler Serapçığım. Gerçekten müthiş bir palet. Zevkle makyaj yapıyorum. Sana da tavsiye ederim.

      Beğen

      1. Serap Tan dedi ki:

        🙂 ben de piyasa araştırmasına başladım divadonnabellam:) sevgiler.

        Beğen

      2. Divadonnabella dedi ki:

        iyi yapmışsın. Sen de güzel şeyler yaparsın diye düşünüyorum.

        Beğen

Bir Cevap Yazın

