Yves Rocher Jardins du Monde duş jelleri

Çok seviyorum bu duş jellerini. İçerisinde gerçekten bitki özlerinin olduğuna inandığım nadir duş jellerinden biridir.

Jardins du monde, ” dünyanın bahçeleri ” demek ve ben ne zaman bu duş jelleri ile duş alsam,  büyük keyif alıyorum.

En çok sevdiğim kahveli ve California bademlisi. Bu ikiliye hastayım ve bitince kesin yeniden alacaklarım arasında.

Kahve kokulu olan ise, gerçek anlamda çok yoğun bir şekilde kahve kokuyor. Sanki Star Bucks’un içindesiniz 🙂 

Diğer kokuları da çok hoş. Denemek için gelecekte onlardan da alabilirim.

 

Ne derseniz diyin, tam bir Yves Rocher Fanatiği biriyim 🙂 Daha önce de söylemiştim, çocukluğumda bu marka ile büyüdüm. La Gacilly’de kendine ait ekim bahçeleri olan Yves Rocher aynı zamanda organik kozmeyiği üretiyor.

Fiyatı: 9,90 TL

Bir Cevap Yazın

