China Glaze ve Kleancolor arkadaş olursa

Bu günlerde biraz daha eğlenceli birşey yapmak istedim. Gittim China Glaze den Holly Day’i kullandım.  Üzerine de Kleancolor Firework sürdüm. Çok değişik birşey ortaya çıktı diye düşnüyorum. Ben ezelden beri yeşile hasta ve aşık biri olarak Çook sevdim bu kombini.  Sıkıldığım için tırnaklarımı kısaltıp biraz daha yuvarlak törpüledim bu sefer. 

 

 

China Glaze Holly Day ojesini Tanaçanmarket’ten aldım .

Kleancolor Ojesini de ebay den aldım.

6 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. nasli_ dedi ki:

    Çok güzel olmuş ❤

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkürler Nasli

      Beğen

  2. sahra şahman dedi ki:

    Merhaba, çok hoş olmuş, ebay’dan nasıl aldınız, alışveriş yasaklanmıştı.

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Canım ben de ojemrujumrimelim gibi paket üzerine fırça ya da saç aksesuarı yazdırıyorum geliyor.

      Beğen

  3. sahra şahman dedi ki:

    Çok teşekkür ederim, bende almak istiyorum, ingilizcem pek iyi değil yardımcı olabilir misiniz?

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      aslında bana blog sayfamdaki mail adresimden ulaşırsanız size yardımcı olurum… özelden yazışabiliriz..

      Beğen

Bir Cevap Yazın

