OPI Nicki Minaj, sonunda kavuştum..

Çatlayan ojelerde ilkimdir bu. Hep bir önyargı ile yaklaştım ve istemedim satın almayı bu çatlayan ojeleri. Fakat, beni tanıyanlar bilir ki, mor renklere bayılırım. Bu çatlayan oje sadece mor renkli olduğu için gönlümü feth etti. Mavi zaten çok sevdiğim bir renk. Nicki Minaj hanımı pek dinlemedim ve açıkcası müziği de benim  kulağıma çok estetik gelmiyor. Fakat rengarenk tarzı hoşuma gidiyor bu zenci güzelinin.

Opi ile işbirliği yaparak bu renkleri seçmesi de bir o kadar muazzam olmuş diyorum. Belki yaptığı müziği bir gün sevebilirim 🙂

Bir Cevap Yazın

