China Glaze Midtown Magic ve Kleancolor Tiara Gold

Renk ayırmıyorum. tırnaklarda şeffaf sarı veşeffaf  turuncu olmadığı sürece her rengi taşıyabilirim. Bu kez simli kahve tercih ettim. China Glaze hastası biri olarak, aşık oldum aşık diyebilirim. Bu nasıl güzel bir kahvedir. İçinde mikro ışıltılar büyülüyor resmen. Tanaçan Kozmetikten aldım bu güzel ojemi ve çok mutluyum benim olduğu için. Teşekkürler 🙂

Bu ışıltılar da yetmiyormuş gibi gidip üzerine Tiara Gold sürdüm Ebay’den aldığım ve gelin görün ki, toprağın içinde ışıldıyan altın parçalarına benzettim ben bu konsepti. Hayal gücümüze sınır koymamak gerek. Renklere bakmak güzel şeydir. Bu yüzden neden tırnaklarımızı renklendirmeyelim değilmi ?

Ruhunuza iyi gelen şeyden asla şaşmayın.

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. meral dedi ki:

    merhabaa, kleancolor u yasaktan sonra mı aldınız? birde hangi satıcıdaN aldınız =)

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba Meral http://www.ebay.com/itm/24-KLEANCOLOR-Nail-Lacquer-polish-Pick-Your-24-Color-Joys-cosmetics-/230715477492?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35b7b6cdf4
      bu linkteki satıcı sana yardımcı olacaktır bana da olduğu gibi. evet yasaktan sonra aldım. Paketin üzerine saç aksesuarı yazdırınca geliyor.

      Beğen

  2. meral dedi ki:

    çook tşk ederimm =) ayrıca çok güzel olmuş kombinasyon.

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      teşekkür ederim canım

      Beğen

Bir Cevap Yazın

