Huiles et Baumes yüz maskesi

Sevgili Kristal Küre Blog yazarının Blogunda gördüm bu markayı ve de yarışmayı. müthiş bir heyecan kaplamıştı içimi. İçimden bir ses bana dediki, hadi sen de birşeyler yaz, bu maske senin olabilir.

Nitekim benim yazdığım yazı beğenildi ve bu muhteşem maske hediye olarak benim kapımı çaldı. Buradan, Canpol kozmetik firmasına ve Kristal Küre’ye teşekkürlerimi sunuyorum.

Gelelim ürünü nasıl deneyimlediğime, neler hissettiğime ve  de etkisine.

Paketi açtığımda 50 ml lik bir Tüp çıkıyor. Yüz maskesinin krem kıvamı oldukça yumuşak ve çok açık yeşil gri arası bir renkte. İlk izlenim olarak, macun gibi bir kil tabakası ile yüzünüzün kaplanacağı doğuyor fakat gelin görün ki bu hiç de öyle değil. Tüm yüzünüze ( göz çevresi hariç ) uyguladığınızda  müthiş güzel bir koku geliyor burnunuza. Ben bu maskenin kokusuna resmen aşık oldum diyebilirim. Esansiyel yağların kokusu geliyor ve ben bunu çok sevdim.

Maskeyi yüzünüze uygularken, krem hızla cildiniz tarafından emiliyor. Evet ! Kuruma yok ! Emiliyor. Cildinizde ince bir film tabaka kadar krem kalıyor. Bu arada krem saydamlaşıyor.

20 dakika bekletip yüzünüzü yıkıyorsunuz. Cildim pürüzsüzleşti. Pütürlük gitti. Sanki peeling yapmış gibi bir etki bıraktı. 2 defa uyguladım bu zamana dek . Bunun haftada 2 kez tekrarlanması tavsiye ediliyor.

Huiles et Baumes ürünleri organik olduğundan, ambalajını açar açmaz, 6 ay içerisinde tüketmeniz gerekiyor.

Daha fazla detaylar burada: Tık

Canpol Kozmetiği ve Huiles et Baumes markasını tebrik ediyorum. Organik ürünlerine güvenmekte bence haklılar ve de bunu web sitelerinde, ürünlerinin içeriklerini yazarak çekinmediklerimi gösteriyorlar.

Şimdi yüz serumunu ve de göz serumunu çok merak ediyorum. İlk fırsatta onları da edinmek istiyorum.

Bu maskenin Fiyatı 63,00 TL

Bir Cevap Yazın

