Artistry Essentials yenileyici göz kremi

Yine bir post yazmaya çalışırken bir anda hepsi silindi. 😦 çok sinir bozucu bir durum.

Sil baştan seve seve swatchlıyorum o halde size bu ürünü.

Artistry Essentials yenileyici göz kremi benim 3. göz kremim. Çok memnun kaldım. İyi nemlendiriyor, bakım yapıyor. Bunu hissediyorsunuz. Koyu kıvamlı bir krem değil. Çok hafif kokusu var ve benim gibi alerjik ciltlere uygundur diye düşünüyorum.

Bu göz kremi için Artistry demiş ki:

  • Göz çevresindeki koyu halkaların uzun dönemde azalmasını sağlar
  • Koyu halkaların görünüşünü 16 haftada rahatlatır
  • Göz kenarı bölgelerindeki ince çizgileri rahatlatarak daha yumuşak görünmelerini sağlar
  • Göz altı şişkinliği görüntüsünü azaltır
  • Göz bölgesinde olası tahrişi minimize etmek amacıyla oftalmologlar tarafından test edilmiştir

Amway temsilcilerinden 53,00 TL ye temin edebileceğiniz bir ürün.

Ben de Amway temsilcisi olduğum için, kolayca ulaşabildim bu ürüne. Kesinlikle birdaha alacağım bir ürün olacaktır.

Bir Cevap Yazın

