Gerçek kırmızı ruj arayan bayanların savaşı

Dün 8 Mart kadınlar günü vesilesi ile ben de kendimi Watsons mağazalarında buldum. Kız kardeşimin isteği üzerine kırmızı ruj avına çıkmıştım.

Bir çok markaların ruj seçenekleri dururken, şöyle ateşli, kan gibi parlak bir kırmızı rujun arayışına girdim. Tüm markaları elimin üzerinde denedim. Şaşırtıcı bir biçimde yerinde  duran rujlar uzaktan kırmızı gibi görünse de, elime sürdüğümde ise hiç de öyle olmadığını farkettim. Kimisinin Pigmentasyonu biraz azdı. Kimisi nar çiçeği kırmızısına çaldırıyordu ve kimisi de kırmızı renginden uzak, hafif pembe hatta fuşiya rengine çaldırıyordu.

Taaaa kii…. Rimmel markasının o şeker mi şeker rujlarına denk gelene kadar. Sevgili ünlü mankenimiz Kate Moss ‘un reklamnını yaptığı kırmızı ruj, gerçek kırmızıydı ! Ne bordo, ne nar çiçeği ne koyu pembe. K-I-R-M-I-Z-I 🙂 😀

Dünki indirimle 6 ,00 TL ye mal oldu bu ruju satın almak.

Sizler için de fikir olsun istedim.

Dişi bir kadının vazgeçilmesi: Kırmızı ruj 😀

Bir Cevap Yazın

