Amway Body Series Deodorant & Anti Perspirant Roll-on

Bu Deodorantla ilk kez nikah günümde tanıştım. Sevgili  kuzenim bu deodorantı bana önermişti.

Kendim bu deodorantı ilk kez geçen sene kasım ayında satın aldım ve bugüne dek kullanıyorum. Halen bitmedi !!!

Diğer deodorantlara nazaran fark olarak  100 ml . Gerçekten çok beğendim ve sevdim. Artık başka bir deodorant kullanacağımı zannetmiyorum ! Akşama kadar ter kokmuyorum ve ürünün mis gibi çiçek kokusu duruyor yerinde.

Satış fiyatını sizlere yazmak istedim ancak Amway sayfasının bakım çalışması yüzünden, şimdilik bekletmeye alıyorum. Yarın yazarım.

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. sibel demiral dedi ki:

    mrb arkadaşım roll-on bugün itibariyle 18 tl haklısın süper b,r ürün kullan kullan bitmiyor

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      evet harika bir ürün. hele yeni makyaj koleksiyonuna bayıldım. Escape to paradise

      Beğen

Bir Cevap Yazın

