Barielle Ultra speed dry Manicure Oje – Seni seviyorum

Ne muhteşem birşeysin sen Barielle 🙂

Ojemrujumrimelim‘in başını çok ağırtmıştım tırnaklarıma oje sürüyorum da bir türlü kurumuyor ne yapıcam diye 🙂

Sağolsun kendisi büyük bir sabırla benim sorularıma yanıt verdi ve önerilerde bulundu. Kurutucu Top Coat dene dedi. Ben de denedim. Bursa Korupark Eczanesine gittim ve orada bana bir müşteri temsilcisi Barielle isimli markayı önerdi.

Vee bitti kuruyamayan oje derdi. Çok sevdim bu markayı. Diğer ürünlerine de bakacağım bundan sonra. Base Coat ve Top Coatlarını kullanıyorum şimdilik.

Fiyatı 37 Tl gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam.

Not: Tabiiki sana da teşekkürler Ojemciğim 😉

Bir Cevap Yazın

