Too Faced ve MAC alışverişim

Çok heyecan duyduğum bir alışveriş oldu. Yaşadığım yerde ne MAC ne de Sephora var.

Bu durum beni epey üzüyor. Neyse ki, sevgili kız kardeşimi Istanbula uğurlarken, ilgili mağazalara uğrama fırsatım oldu.

Hemen soluğu Sephorada aldım.

Ayrıca MAC’e de uğramazmıyım ? Ayıp ederim 😀

Neler aldım bir bakalım.

Gördüğünüz gibi ben de dayanamayıp MAC Fix+ edinenlerdenim. Henüz kullanmadım. Too Faced Eyeshadow primer. Sim ürünleri için tutucu baz.

Ve tabiiki simli birşey : Too Faced Glitter Pigment. Bu renge resmen aşık oldum. Mürdüm rengi hafif pigment pudra içerisinde mavi gümüş simler var. Rüya gibi diyorum !

Fotoğraflarda ne yazıkki çok net görünmüyor bu ışıltılı güzel şey. Gerçeği daha büyüleyici 🙂

MAC Fix+ cildi rahatlatıp, aynı zamanda cildi makyaja hazırlıyormuş. Makyajınızı yaptıktan sonra, yüzünüze kol kadar uzaklıktan sıktığınızda, makyajınızın sabitlenmesine ve de makyajınızın bütünleşmesine vesile oluyormuş. Ayrıca pigmentler için fırçayı ıslatıp kullandığınızda renkleri daha canlı ve kalıcı kılıyormuş.

Kullanır kullanmaz deneyimlerimi buraya yazacağımdan emin olabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

