Dior Summer Look 2012

Dior’un makyaj koleksiyonları beni bugüne dek çarpıcı bir şekilde etkilemedi hiç. Ancak 2012 Bahar koleksiyonu ile birlikte, 2012 yaz sezonunun koleksiyonu üzerinde çok düşünülmüş ve özenilmiş olduğunu hissettirdi bana ve büyük beğenimi kazandı.

Dior için Tyen, “La Croisette” isimli yoldan esinlendi. Fransanın Akdeniz’e bakan kıyıları.  Sıcak güneşten ,  zengin kahve topraktan   ve de mavi turkuaz denizden ilham alınmış.

Yaz koleksiyonu her zamanki gibi, sıcak tonlamalarda ve sanki güneşi simgelemekte. Bronzlaştırıcı pudralar ve de göz farları güçlü renkleri ile muhteşem. Tam bir yaz tanrıçası olunabilecek bir kreasyon.

 Tam bir görsel şölen olarak düşünüyorum bu yeni koleksiyonu. Çok beğendim. Denizin mavileri ve turkuazları ile, güneşin sıcaklığı ve prizmatik renkleri, soluksuzca işlenmiş bu seride. Özellikle dikkat çekenlerden biri Eye Gloss serisi. Yapısını ve de kıvamını çok merak ettim.

Türkiye’ye ne zaman gelir tam bilememekle beraber, bu kreasyonun aşığı olduğumu söyleyebilirim.

Kaynak burada: tık

Bir Cevap Yazın

