Artistry Total Mascara, fikriniz ?

Bu yazımda, biraz da hayal kırıklığına uğradığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
Artistry Total mascara. Satın almadan önce, internet ortamında hep olumlu yazılar okuduğum bu rimeli sipariş verip kullanmaya başladığımda ise, tam bir hayal kırıklığına uğradım.

Benim kirpik yapım kısa ve düzdür. Ayrıca kirpiklerim de öyle çok gür değildir. Her mascara bana uygun değil. Ben ürünü beğenmeyişimi bu sebebe bağlıyorum artık.

Ambalajı harika. Diğer marka rimellere göre çok lüks dizayn edilmiş. Fırça yapısı çok güzel. Kirpiklerinizi tek tek hiçç yapıştırmadan ayırıyor. Benim şikayetim, siyah rengini hemen ve yoğun bir biçimde vermemesi. 10 dakika boyunca sürmem gerekiyor ki, kirpiklerim biraz olsun uzayıp belirginleşsin.
Bu rimeli, daha çok hafif makyajı tercih ettiğim günlerde kullanmaktayım.
Biraz hayal kırıklığı oldu benim için bu ürün ve acaba, benim rimelim kurumuydu, eskimişmiydi, bana öylesi mi denk geldi diye kendimi bu sorulardan alamıyorum.

Aranızda kullanmış olanlar varsa ve burada paylaşırlarsa sevinirim 🙂

 

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. deniz dedi ki:

    Canım tespitlerin doğru bende arada bir kullanıyorum bu rimeli ;belirttiğin gibi çok yoğun deyil uzun süre sürmen gerekiyor.Yada bu rimeli kullanacaksan kirpiklerine önce pudra yada far bazı sonra bu rimeli uygulamak daha belirgin etki gösteriyor.Daha hafif makyaj tercihi için uygun bir rimel.Ama ben sadece daha uzun ve belirgin gösteren bir rimel kullanmak isterim dersen Max Factor 2000 calorie curved brush tan ben memnun kaldım.Sanada öneririm.

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      bende öyle yaptım ve aynen dediğin gibi Max Factor aldım 🙂 Önerin için teşekkürler.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

