Kullandığım nemlendiriciler

Bugün sizlere kullanmış olduğum  nemlendiriclerden bahsetmek istiyorum.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel: Yağlı bir cildim olduğu için bu nemlendirici ile cildime bir ön nemlendirme yapıyorum. Clinique uzmanına göre, bu losyon, asıl krem öncesi uygulanmalıymış. Ben de öyle yapıyorum ve gayet iyi sonuçlar alıyorum.

Clinique Superdefense : Çok memnun olduğum bir cilt kremi. Kesinlikle yanma karıncalanma olmuyor. Cildim bu kremi iyi kabul etti. ( normalde, ne sürsem, kabarırdı )  Tahminimce bazı maddelere karşı alerjim var. Superdefense yaşlanma belirtilerine karşı bir krem.

Amway Artistry Renewing Eye Cream: Harika bir göz nemlendiricisi. Çok memnunum.

Yves Rocher Cure Solutions: Yorgunluk karşıtı bu krem etkisini gerçekten gösteriyor. Üzüm yaprağı esktresi var içinde. Cildimizde hafif vuruşlarla kan dolaşımını hızlandırıyoruz ve ardından kremi sürüyoruz.  Bu kremi sevdim. Genelde gece yatmadan önce tercih ediyorum bu kremi.

Yves Rocher Cure Solutions:  Bu uzun şişedeki Moringa ekstreli serum da gerçekten çok güzel. Arada bir kullandığım bir ürün. Bitmek üzere bile !

Bir Cevap Yazın

