Garnier Skin Naturals arındırıcı

Garnier Skin Naturals isimli temizleyiciyi satın alalı aylar olmuştur. Bir iki kullanımdan sonra bir süreliğine rafa kaldırdım bu temizleyici. Garip bir önyargı oluşmuştu bende. Sanırım maske olarak kullanmaya çalıştığımda  hoşuma gitmedi ve bir kenrarıya koydum. Bu aralar oldukça sapıtmış bir cilt yapısıyla uğraştığım için peeling etkisine ihtiyacım olduğunu düşünerek tekrar bu ürünü kullanmaya başladım. Seviyorum çünki temizleyip güzel peeling yaptığını düşünüyorum.

Bence etkili bir arındıcı. Maske olarak kullanımını bilmiyorum. Bu konuda deneyimleyen arkadaşlar fikirlerini bu postun altına yazarlarsa, diğer arkadaşlar için güzel bir fikir kaynağı olabilir diye düşünüyorum.

One Comment Kendi yorumunu ekle

  1. Merve dedi ki:

    peeling yaptıktan sonra onu yıkama kurumasını bekle 🙂 kabk haline gelince yıka. Şuan suratımda var benim 😀 Bende çok memnunum. bittikçe alıyorum sevgilerimle :)))

    Beğen

Bir Cevap Yazın

