My Make Up From Today- Bugünki Makyajım 27.03.2012

Bu yazımda sizlere biraz mineral makyajdan bahsetmek istiyorum. Evde dolabımda küçük poşetler içerisinde numune olarak satın aldığım mineral göz farlarım vardı. Bugün elime bu renkler geçti ve bu şekilde bir kombinasyon yaptım.

Zaten ilgili şirket iflas etmişti Amerika’da ve benim gibi birsürü genç bayan çok üzülmüştü buna. Gördüğüm en harika mineral makyaj üretimlerinden biriydi. The She Space minerals adında üretim yapıyordu.  Yanar dönerli ve simlisi yani kısacası hepsi vardı. Onlardan satın alamadan artık üretim yapılmadığını öğrenmek zorunda kaldım. Elimdeki Numunelerle yetiniyorum.

Bahsetmiş olduğum markaya en yakın medusa makeup var. Sitelerini inceledim ve ürünleri güzele benziyor.

Bunların haricinde yüzümde

 

clinique dengeleyici fondöten ( İvory ) var.

Ruj olarak Maybelline Color Sensational 620 numara.

 

Bir Cevap Yazın

