MAC Hey Sailor Summer 2012 Koleksiyonu

Çaprıldım, vuruldum, beni benden aldı götürdü desem yeridir.

Bu koleksiyona tamamen sahip olmak isterdim 🙂

Müthiş müthiş. Renkler güçlü, altın ışıltılar var pudralarda ve göz farları bir o kadar parlak. Oldum olası denizci modasına bayılmışımdır. Çocukluğumda bile bir denizci gömleğim vardı ve bu tarz gerçekten süper.

Temptalia çok şanslı. İlk haber hep ona uçup gidiyor. İyiki var ve iyiki bizimle paylaşıyor. Mayıs ayında tüm dünyada satılacak olan koleksiyonu büyük bir sabırzılıkla bekliyorumm…

Kaynak : http://www.temptalia.com/mac-hey-sailor-collection-for-summer-2012

Temptalianın da söylediğine göre pudraları ışıltılı olacakmış. Daha fazla ürün yelpazesi için lütfen kaynak siteye başvurunuz..

Ben çok beğendim. Gerçekten büyüleyici.

Bir Cevap Yazın

