AVON Christian Lacroix Rouge

Bu Parfüme ilk defa bir moda dergisinde denk gelmiştim.

Küçük bir poşet içindeydi ve böylelikle deneme fırsatı buldum. O kadar büyülediki beni bu koku. Çok dişi ve şehvetli gelmişti bana..

İçeriğinde şipre kokuları, paçuli ve ispanyol karanfili varmış. Tatlı değil, ekşi değil, tamamen çiçek değil, çok değişik bir koku.

Geçen gün tekrar sıkmak istediğimde, küçük bir üzüntü ile, bitmesine yakın olduğunu keşfettim. Bu kokuyu yaklaşık 1 yılda bitirdim sayılır.

Büyük bir parfüm koleksiyoneri olarak, ancak bu zamanda bitti. Diğer parfümleri de kullandığım için ve de her gün aynı kokuyu sürmediğim için bu sürede  bitti diyebilirim.

Bu kokunun indirime girdiği zamanı tekrar kollayıp uygun bir finansal durumda tekrar almayı düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

