NYX Crimson Amulet Collection

Çok heyecanlı bir durum. NYX Cirmson Amulet Collection’u mayıs ayında çıkaracak. Dark Shadows filminden esinlenmişler.

Renklere bayıldım. Gerçekten çok güzel renk kombinleri yapmışlar. Nötr renklerden tutun canlı renklere kadar hepsi var.

Kitap şeklinde sunulan makyaj paletlerine oldum olası bayılırım. İçerisinde highlighter 4 adet lipgloss ve allıklar mevcut. Filmin konseptine uygun  renkler. Diğer 2 tüp Mascara ve de eyeliner.

Hoşş diyorum.

Bunlardan edinmek lazım derim 🙂

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. güzellik nehri dedi ki:

    Ne kadar güzel bir palet, renkleri de çok hoş, kullanışı tonlar.

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      evet ben de çok beğendim

      Beğen

Bir Cevap Yazın

