2012 Sonbahar Estee Lauder Underground Violet by Tom Pecheux Koleksiyonu

Merhabalar kızlar,

uzun zamandır yine uğramıyordum buralara. Bugün sizlerle çok hoşuma giden ve ne yazıkki TR ‘ye gelmeyecek olan bir koleksiyondan bahsetmek istiyorum. Estee Lauder Underground Violet !

Ahh ! Aşık oldum, iflah olmuyorum birileri bana yardım etsin. Şu renklerin ve ambalajların güzelliğine bakınız !

Amerikaya giden gelen yokmudur getirsin  🙂 ?

Far paleti ile sonuz kombinler yapılabilir. Smokey makyaj, naturel tonlamalı makyaj. Üstelik far paletinin pigment kıvamı da bildiğimiz normal toz değil, daha çok Loreal marka infaillible göz farları gibi ne toz ne krem, ikisi arası bişiy. buna da Gelee kıvamı diyorlar.

Gerçekten çok sevdim.  TR neden gelmiyor hiç anlamadım. Bazı güzel şeyler ülkemizden teğet geçiyor ne yazıkki.

Ruj ve glosslar ise takım halinde üretilmiş. Bir de eyeliner  ve Black iris adında ojesi var. Çok koyu bir patlıcan moru rengi.

Sanırım bu koleksiyon en kötü ihtimal, yavaş yavaş Ebay pazarına düşmeye başlayacak.

Çok aşık olanlar oradan edinebilirler diyorum.

Modacı Tom Pecheux bence gençliği  ve trendi yakalamış bu koleksiyonda. Estee Lauder da zarif şıklıktan biraz daha asi, şehvetli, çarpıcı kadının ruhuna yönelik bir koleksiyona imza atmış.

Ben inanılmaz beğendim.

Ya siz ?

Bir Cevap Yazın

