Easy Nail Art Stamp furyası :)

Sonunda ben de iflah olmaz bir biçimde kaptırdım kendimi bu tırnak süsleme tutkusuna.

Bu serin havalarda sizlere serin suları ve güneşi işledim.

Gelelim neler yaptığıma:

Tırnaklarımı her zaman bakım amaçlı törpülerim ve ardından tırnak uçlarıma MAVALA Scientifique sürerim. Tırnaklarımın bu kadar uzun sağlam olmasına sebep ürünlerimden biridir. Ardından mutlaka MAVALA BARRIERE BASE sürerim. Bu tırnağımı ojenin sarartmasına engel olamkta  ve tırnaklarımın nemli kalabilmesini sağlamakta.

En son Meşhur Seche Vite Top Coatı sürdüm.

Orly Au Champagne isimli ojeyi temel rengi olarak kullandım. Hafif simli harika bir beyazdır.

Ardından temel oje kuruyunca Easy Nail Art Stamp aletini kullanarak süslemeleri tırnağıma bastım.

Kullandığım renkler ise China Glaze Man Hunt ve Pastel 91 renkli neon pembesi rengi oje.

Fazla yoruma gerek yok diyor ve sizleri resimlerle başbaşa bırakıyorum. 

Ha bu arada unutmadan, bu harika Easy Nail Art Stamp’i nereden mi aldım ? Tabiikide Sevgili Derya’mdan. Tık tık

Uygulama videosu burada

DBMS Kozmetiğe buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Biz kozmetik tutkunların önemli tedarikçisi 🙂

7 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. dbmstrend dedi ki:

    Harika olmuş canım, ilk deneme ama başarılı zeminde kullandığın oje ve nail artta kullandığın renklerimin uyumu harika olmuş 🙂 Ellerine sağlık canım arkadaşım benim, çok öpüyorumm 🙂

    Beğen

  2. st_1999 dedi ki:

    güzel bi nail art bnde nail artçıyım

    Beğen

  3. ojesandigi dedi ki:

    Çok yakışmııış ben de en kısa zamanda bir tane edinsem mi diye düşünmeye başladım 🙂
    bana da beklerim
    ojesandigi.blogspot.com

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkürler canım

      Beğen

    2. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkür ederim canım. Bloğunu zaten sık sık ziyaret ediyorum 😉

      Beğen

Bir Cevap Yazın

