Makyaj: Kedigözü makyajı/ Cat Eye Makeup.

Merhaba kızlar,

bugün sizlere geçen günlerde yapmış olduğum bir makyajımı tanıtmak istiyorum. Bazı resimleri Facebook sayfamdan paylaşmıştım.

Misschievous ‘un kedi gözü makyajının enterpretasyonunu yapmaya çalıştım. Sanırım onun kendisine uyguladığı makyajlar bende aynı durmuyor. Ama herkese çok güzel ilham kaynağı oluyor diye düşünüyorum.

Buyrunuz genel tabloya bakalım:

Gözlerime The Balm marka Nude Tude paletinin farlarını kullandım. Primer olarak Urban Decay uyguladım.

Göz kalemim her zamanki gibi Deborah Milano dan siyah renk. Tek şikayetçi olduğum şu kirpiklerim 🙂

Ne yazıkki Allah vergisi kıpkısa kirpiklerim var. Rimel ve kirpik kıvırıcısı hak getire.

Bu kadar kusur kadı kızında da olur diyor ve son olarak en sevdiğim renklerden biri olan Flormar  Supershine 516 numaralı rujumu sürdüğümü belirtmek istiyorum.. Tabi bu fotoğraflar gün sonuna doğru çekildiği için makyajımın gayet de taze olmadığı saatler.

Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

