A design Make up Brushes / A Design makyaj fırçaları

Günaydın kızlar.

Makyaj meraklıları olarak, bana göre en müthiş haberle sizleri aydınlatmak istiyorum.

Eğer arayışınız gerçekten çok  kaliteli makyaj fırçaları ise, sizleri A Design fırçaları ile tanıştırmak istiyorum.

Ben dayanamayıp 2 set edindim. Bir ön gösterim olarak sizlerle bir  videosunu paylaşmak istiyorum. Youtube da kendi sayfasından zaten diğer videolarını da izleyebilirsiniz.

İlerleyen zamanlarda sizlerle detayları ve deneyimlerimi paylaşacağım.

http://www.youtube.com/watch?v=cs5K_aBCJlU

Bir Cevap Yazın

