Yves Rocher Anti Age Global cilt bakımı kremleri

Bu kremi  bir kaç gündür sosyal medyada takip ediyorum. Müthiş reklamları dönüyor. Dün akşam hemen koşup testır edindim kendime. Kullandım. Köpüksü hafif bir yapısı var kremin. Beyaz ve kokulu. Kokusu ise sizi hiç rahatsız etmiyor. İçinde organik bitki özlerinin olduğu kendini hissettiriyor. Çok beğendim yapısını. Aynı şekilde göz kremi de muhteşem. Göz çevremin etkin bir şekilde nemlendirildiğini hissediyorum. Gün boyu cildimde tatlı bir yumuşaklık hissediyorum.

Benim muhteşem yağlı cildimde ise hiç parlama yapmadı. Kremin kıvamını biraz MAC skinfinish Primerin yapısına benzettim.

Allerjik reaksiyona girmedi cildim. Yanma karıncalanma hissetmedim. Aksine tatli bir gerginlik hissi oluştu.

Bu kremi en kısa zamanda edinceğim ve çook mutluyum 🙂

Sizlere de tavsiye ederim.

 

Ayrıntılı bilgiler burada

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Makyajlı Haller dedi ki:

    Göz kremini merak ettim ben de. Bir göz atmak gerek sanırım 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Evet, ben onu da denedim. Gerçekten harika nemlendiriyor. Gençleştirici etkisi konusunda birşey diyemicem. Hem uzun süre kullanmak gerek hem de benim kırışıkşıklarım olmadığı için henüz birşey diyemiyorum.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

