Saç bakımım Sachane

Kendi saç marketimi keşfettim diyebilirim.

1.   Satinique

2.  Sachane www.sachane.com

Saç konusunda beceriksiz olduğumu çevremdeki yakın dostlarım bilir ya da görür. Ne zamanım var saçlarımı şekillendirmeye ne de becerim. Doğuştan hafif dalgalı bir saça sahip olmakla beraber, SOS durumlarında çareyi köpük ya da hacim veren ürünlerle  saçımı kurutmayı tercih ederim ve de sonuç fena olmaz.

Muhtemelen pazartesi günü bugün siparişini verdiğim Sachane ürünlerim gelecektir. Şimdiden heyecanlandım. Hem saçımın boyasını tazeleyip, hem  de bakımını yapacağım 🙂

Gelelim neler aldığıma,

Bild

Orofluido saç bakım yağı.

Saç bakımında üşengeç biri olduğumdanmıdır bilmem, tercihim, durulanma gerektirmeyen ürünlerden yana. Yani öyle özel saç karışımları, uygulamak, beklemek, saçı sarmak, durulamak bana göre değil. Pratik olacak. Uzun saçı sevdiğimden bu ürünü keşfettim ve denemeye karar verdim. İçerisinde Cyperus yağı ( Mısırda yetişen bir bitkiden elde edilen ), Argan yağı ve de Keten tohumu yağı mevcut. Youtube daki kızlardan da çok methini duydum için denemek istedim.  Sonuçları size bildiririm.

Diğer alışverişim

Bild

Loreal İnoa marka tüp boyam. Kullandığım numara 7.35 numarasıdır. Kendisi sıcak kahve gurubundandır. Saç boyamı genelde kendim alır ve Kuaförde karışımını yaptırır saçıma uygulatırım. Böylesi daha çok içime siniyor.

1

İnoa Amonyaksız bir saç boyasıdır ve saça minium zarar verir. Tabiiki bu ne kadar doğrudur bilmem ama saçlarım işlem görmesine rağmen, gayet yumuşak ve de esnek. Ben İnoa’dan çok memnun kaldım ve kesinlikle değiştirmek istemiyorum.

Herkese güzel haftasonları dilerim 🙂

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Zeyno dedi ki:

    $IMDIYE KADAR SACIMA HIC BAKIM YAPMADIM AMA YINEDE CEVREMDEKILER COK GÜZEL SACLARIMIN OLDUGUNU SÖYLERLER..SANIRIM GÜR VE PARLAK OLDUGU ICIN.BIDE BAKIM YAPSAM NASIL OLURLAR KIMBILIR.TAVSIYEN VE PAYLASIMLARIN ICIN TESEKKÜRLER GÜZEL ARKADASIM $U INOAYI BI DENEYIM BARI..BAKALIM BURADA VARMI…..IYI HAFTALAR DILIYORUM BENDE SANA CANIM ARKADASIM:)

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba Zeyno 🙂 yorumun için teşekkürler. Kalın telli ve de gür saçın varsa zaten şanslısın. Benim saçlarım normalden ince telliye dönük, bu yüzden daha dikkatli olmam gerekiyor. Orofluido isviçre’de de vardır eminim. Muhteşem saçlarına onunla bakım yapabilirsin. Öpüldün canım arkadaşım 😀

      Beğen

  2. Melissa dedi ki:

    Orofuido çok güzel ve herkese tavsiye ederim

    Beğen

Bir Cevap Yazın

