Divadonnabellanın bugünki Makyajı

2013-01-16 08.33.13

Bugün makyajımı paylaşmak istedim. Renkleri düzgün bir şekilde yansıtmanın önemli olduğunu düşünüyorum fotoğraflarda. Youtube da görüyorum, bazı kızlarımız müthiş iyi çekim yapan kameralar kullanıyorlar. Işıklandırmaları da ona göre yapıyorlar. Birsürü aparatlar satın alıyorlar bu işlere gönül koymuş olanlar.

Ne yazıkki ben o mertebeye henüz gelemedim. Elimdeki cep telefonuyla çekilmiş amatör bir resim 🙂 mazur görmeyiniz lütfen.

Gelelim bugün makyajımda ne kullandığıma:

Fondötenim Cecile marka. Açıkcası MAC Fix fluid bende var ve daha çok beğeniyorum, sıvı altın gibi gördüğüm için kendisini, önce bir şu Cecil bitsin sonra rahat rahat MAC’e devam ederim diye düşünüyorum 🙂

Makyaj göz farlarımı NYX haute Jersey Leopard Couture far paletinden seçtim. Tık tık Burada amacım, yokmuş gibi makyaj yapmaktı. No Make UP Trend.

The Balm marka Nude Tude far paletinden tık tık en koyu kahve rengini kirpik diplerime düz bir fırça ile darbeler halinde dokundurdum.

Rimel olarak da L’oreal marka Volume Milion Lashes kullandım. Umarım rimelin adını doğru yazmışımdır.

Yine bronzer ve de allıkları NYX Haute Jersey Leopard Couture paletinden uyguladım, ve de açık pembe lipglossunu da yine aynı far paletinden sürdüm.

Sanırım No Makeup a yakın birşey oldu 🙂

Sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

