Sigma Spa Solutions Kit /deneyimlerim

DSCN4976

Sipariş verdiğiniz ürün bu kutunun içerisinde geliyor

DSCN4977

Çok şirin bir kutusu var. Oldukça sağlam ve de seyahat ederken yanınızda taşıyabileceğiniz bir ürün. 

DSCN4978

Gelelim kutunun içerisine:  3 adet fırça başlığı bulunmakta. En soldaki yumuşak günlük temizleme için yüzünüze uygulayacağınız fırça başı. Ortadaki ise hatada bir ya da iki defa derinlemesine peeling uyglamak isterseniz biraz daha sert tüylü fırçası. En sağdaki fırça ise daha çok topuk, dirsek gibi vücudun ilgili bölgelerinde temizlik için önerilmekte. 

DSCN4979

2 adet orta boy pil ile çalışıyor.  Pembe düğme hız ayarıdır. 2 aşamalı hız ayarı var. 

Kesinlikle kalitesiz çin malı cihaz gibi değil. Elinize aldığınıza iyi birşey olduğunu kendine hissettiriyor. 

Suya dayanıklı ve de duşta rahatlıkla kullanılabilir. Fırça başlıkları çekme hareketi ile kolayca çıkıyor. Yerine yenisi takılabiliyor.

DSCN4981

DSCN4982

DSCN4983

Kutunun içinden Sigmanın her zamanki gibi hoş tanıtım broşürü çıkyıor. Çok seviyorum bu logoyu ve de tasarımı. Tek tek başlıklar tanıtılımış burada.

Deneyimim:

Öncelikle ben bu tür temizleme fırçalarını sevgili Makeupgeek Marlenada gördüm. Kendisinin temiz ve de pürüzsüz cildi dikkatimi çekti ve de ben de böyle birşey almaya karar verdim. Sigma’da böyle bir ürün olduğunu biliyordum. Hemen aldım.

Yüz yıkama sabunu ya da jeli ile cildime sabah akşam uyguladım. 1 haftanın sonunda cildim bebek gibi oldu. Sivilce tarihe karıştı. Siyah noktalar azaldı. Cildimde pütür namına birşey kalmadı. Çene bölgemde yağ bezeleri vardı. Olar da gittikçe azaldı ve de yok denilecek kadarlar şu an. Adet öncesi illaki sivile cıkardı cildimde. Adet öncesi sivilce çıkmadı ! 

Sonuç: Bu ürünü keşfettiğim için çok mutluyum. Bunsuz asla yapamam. Bunca zaman cildimi meğer hiç temizlemiyormuşum dedirtti bana. 

Cildim sabah akşam ölü derilerden etkin bir biçimde arınıyor. Bir sonraki kremleme ve de tonikleme adımlarına hazırlanıyor ve de cildim kremleri, serumları, tonikleri hemen emiyor. Cildime  masaj yapıyor temizlerlen. Kan dolaşımını arttırdığı için cildim daha canlı daha genç daha pürüzsüz duruyor. 

Çook mutluyum. Tavsiye ederim diyorum. İleriki postlarımda sizlere 3 diğer başlığını tanıtacağım. Henüz kullanmadım onları. Kullanınca bildiririm. 

Nereden mi aldım ? Sensetools

Sevgiler, hep güzel kalın 😉

6 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Makyajlı Haller dedi ki:

    Şimdi aklıma girdin. Sensetools’un internet sayfasını açtım, sipariş vermek ve vermemek arasında gidip geliyorum :S

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      :S sipariş verirsen pişman olacağın bir ürün olmayacaktır kesinlikle canım 🙂

      Beğen

  2. chicscienceb dedi ki:

    Hayati kolaylastiran ve cildi guzellestiren bir urun bu. Bende claisonic var. Neden daha once almamisim diyorum. Gule gule kullan :)) sevgiler

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Aynı şeyi ben dedim. Cildim en iyi dönemini yaşıyor ! Keşke yıllar önce keşfetseymişim böyle bir ürünü diyorum. Meğer bu zamana dek cildimi etkin bir biçimde temizleyemiyormuşum !

      Beğen

  3. sinem dedi ki:

    Merhaba ben de almak istiyorum ama sensetools dan alamadım Yaa nasıl bi site anlamadım bile hiç. Başka bi yerde yok mudur ki. Böyle bişeye çok ihtiyacım var

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Sigmabeauty.com dan bir bak istersen

      Beğen

Bir Cevap Yazın

