Q7 likit eyeliner

Yaşadığım coğrafyada Japon pazarı tarzında bir yer var. Gabrini ve de Rapsodi gibi markalar satılıyor. Açıkcası Gabrini hariç menşei lerini tam olarak bilmiyorum bu markaların, ancak bir kısmı belki çin de üretiliyor olabilir.

DSCN4961

Neyse gelelim asıl meseleye. Bu eyeliner dikkatimi çekti. Hemen elimin üst kısmına swatch yaptım. Geçen gün MAC ten almıştım bir eyeliner ve ne yalan söyliyim, AYNI !

DSCN4964

Simsiyah, pigmentli, parlak ve de kalıcı bir siyah renk. Fırçası da çok muntazam ve de incecik.

DSCN4962

DSCN4963

Üzerine Q7 yazıyor. Çin ya da Hong Kong malı olabilir diye düşünüyorum.

liner oldukça kalıcı ve de elinizden zor çıkıyor. Suya dayanıklı. Elimi uzun süre sabunlamak zorunda kaldım çıkartabilmek için 🙂

Fiyatı ise 5,00 TL gibi birşeydi.

Bir Cevap Yazın

