Tanıtım: Gabrini 4 ‘ lü Terracotta Far 206 no.

DSCN4974

Gabrini 4 Quartet Terra Cotta eyeshadow çoook hoşuma gitti. Resmen renklerine aşık oldum ve de sizlerin de aynı şekilde düşüneceğinizi tahmin ediyorum. Günlük makyajda, smokey makyajında rahatlıkla kullanabileceğiniz romantik renkler bunlar.

DSCN4975

CHANEL gibi markaların Terracotta paletlerine benzettim bu renkleri. Daha önce CHANEL Terracotta far hiç kullanmadım ancak bir adım ileriye giderek, ben bu 4 lü farların benzer kalitede olduklarına inanıyorum. Youtube videolarında gördüğüm makyaj videolarında benzer performans sergiliyor bu farlar. Ancak zeminine bir primer kullanmanız tabiiki şart !

Gelelim swatch lara. İlk olarak kuru uyguladım kendi applikatörü ile. Kuru uygulanmış halinde bile güzel renk verdi.

DSCN4968

Şimdi Urban Decay Primer Potion üzerine uygulanmış halini göreceksiniz. Elbette renkli far bazlarının üzerine dahi uygulanabilir. Örneğin Maybelline krem far, ya da MAC Paint potlar vs..

DSCN4970

DSCN4969

Kahvenin sıcak tonları gördüğünüz gibi. Hatta içerisinde mercan rengi bile var. Bahar aylarına uygun sexy göz makyajları yapılabilir.

Daha fazla bilgiyi Gabrinin kendi sitesinden edinebilirsiniz tık tık

Fiyatını hatırlayamadım ancak çok uygun bir fiyatı var. 7,00 TL -8,00 TL  arası birşey.

İlerleyen zamanlarda sizlere makyajın uygulanmış halini gösterebilirim.

Bir Cevap Yazın

