Makyaj örnekleri: Sevgililer günü makyajı

Merhabalar 🙂

bu sefer Blog postumu biraz daha ilginç kılmak istedim. Biraz hünerlerimi görmenizin zamanı geldi diyorum. Takdir sizin. Biliyorsunuz yorumlarınızı her zaman seviyorum 🙂

Öncelikle tanıtayım. Bu ben, gördüğünüz gibi herkes gibi normal bir vatandaşım 😀 Mükemmel değilim yine de ” Unique” im 😉

20130213_193650

Dedim ki, güzel kızlarımıza ilham olsun, malum yarın sevgililer günü. Belki bir fikir edinirsiniz makyaj kreasyonumla. İçimdeki Diva yine ruh buldu ve bana seslendi…   “dişi ve de kadınsı birşeyler yap” ! diye. 

İşte sonuç

20130213_202601

Hemen biraz daha resim paylaşayım efendim.

20130213_202722

20130213_202931

20130213_202945

20130213_203436

Evet gelelim şimdi neler kullandığıma

20130213_204313

20130213_204510

Listeliyorum:

fırçalar:

  • Sigma F80
  • Sigma F25
  • Sigma E25
  • Sigma E30
  • Sigma E45
  • Sigma E40
  • Sigma P82
  • Sigma F20
  • MAC 230

Şimdi Sıra makyaj malzemelerinde:

  • MAC Prep + Prime
  • Artistry dengeleyici fondöten Sand 55
  • Artistry kapatıcı
  • Artistry Total Mascara black
  • Artistry Pudra -Sand
  • Flormar Lipliner – Matic  No. 715
  • Solingen Cımbız
  • Shue Uemura kirpik kıvırıcısı
  • Rapsodi Terracotta powder 201
  • Artistry Lipstick Sweet
  • Deborah Milano Eye Pencil 01 no.
  • Gabrini Quartet Terracotta Eyeshad
  • Tekli takma kirpik
  • Maybelline Color Tatoo – Permanent Taupe

Size son olarak Pin Up kızı olayım hadi 😉

20130213_203802

Umarım beğenmişsinizdir.

Herkesin sevgililer gününü şimdiden kutlarım.

Ayrıca Anne, Baba, Kardeş, Dost , Eş hepsi sevgilimiz. Kıymetlerini bilelim.

Yorumlarınızı seviyorum.

19 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. OjemRujumRimelim dedi ki:

    Harika görünüyorsun canım çok beğendim 🙂 Devamını beklerim:D

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Beğendiyseniz devamı gelecektir 🙂

      Beğen

  2. Dbms Kozmetik dedi ki:

    Elbette söylenecek tek söz varrrrrrrrr benim arkadaşım zaten dünyaaaa güzeli, ben çok beğendim gülüm, başarılı eminim herkes beğenmiştir. Sevgililer günümüz kutlu olsunnnnn 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Ben de kutlarım seninkini canım. İltifatların için teşekkürler kuzum.

      Beğen

  3. NECLA KILIÇ dedi ki:

    içindeki divanın sesini olduğu gibi yüzüne yansıtmışsın tatlım… dişi ve kadınsı… çok başarılı tebrik ediyorummm seni güzeller güzeli 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkürler canım

      Beğen

  4. Deniz dedi ki:

    Makyajın muhteşem olmuş canım 🙂 sözün var banada yapacaksın hatırlatma yapayım 😉

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Senin o güzel yüzüne baktığım her an, içimdeki makyaj sanatçısı uyanışa geçiyor ve ne ilhamlar geliyor bir bilsen !

      Beğen

      1. deniz dedi ki:

        Teşekkür ederim canım…aldığım en güzel iltifat özellikle senin kadar yetenekli bir sanatçıdan…Şımarmalı mıyım ? evet..şanslı mıyım ?evet..:)

        Beğen

      2. Divadonnabella dedi ki:

        seni seviyorum 🙂 ❤

        Beğen

  5. chicscienceb dedi ki:

    Divacigim cok cok guzel olmus. Nazar degmesin cildin de cok guzel. Kiymet bilmek cok onemli katiliyorum eline saglik 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Çok teşekkürler Ebru’cuğum. Takipte kal 😀 , bu makyaj stillerinin devamı gelecek 🙂

      Umarım hepsini beğenirsiniz. Sevgiler

      Beğen

    2. Divadonnabella dedi ki:

      Hıı bir de sen cildin çok güzel dedin ja, sen diyince bi başka mutlu oldum 🙂

      Beğen

  6. Melal dedi ki:

    Artistry’nin dengeleyici fondöteninden vede pudrasından almak istiyorum ama renk konusunda ve ürünün kalitesi konusunda çekincelerim var.
    Kuru-karma bir cilde sahibim ve çok açık tenliyim mac’ten örnek vermem gerekirse nc15 diyeyim ve sarı alt tonluyum.
    Artistry’nin renkli nemlendiricisinin tint 1 rengini kullanıyorum çok memnunum ama fondöten alırsam ne renk almalıyım, fondötenlerini almaya değer mi?

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba , Artistry nin dengeleyici fondötenini kullanıyorum. Benim rengim Sand ve ben MAC te NW20 olan birisiyim. Sand rengi size de uyacaktır. Çünki oldukça açık bir renk. Yağlanmayı geciktiren bir fondöten. Kalite olarak, Chanel ya da Estee Lauder fondötenlerine eş değerde. Ben çok seviyorum. Şişem bitmek üzere. Kuru karma bir cildiniz varsa, sizin yerinizde olsam, nemlendiricisini alırdım. Burnuma çeneme de bolcana pudra uygulardım gün içerisinde parlama yapmasın diye. Dengeleyici Fondöten bir ihtimal yanak bölgenize fazla kuru gelebilir. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Beğen

      1. Melal dedi ki:

        Cildim yazın daha çok karmaya dönüyor ama yazında fazla fondöten kullanmıyorum.
        O vakit dediğiniz gibi nemlendiricisini sipariş edeyim yardımcı olduğunuz için teşekkürler:)

        Beğen

      2. Divadonnabella dedi ki:

        Ben teşekkür ederim. Ne demek..

        Bir pudra kullanmayı da ihmal etmeyin sakın. T bölgesine lazım olacak 🙂

        Beğen

      3. Melal dedi ki:

        Pudra olarak Mac Msf almayı düşünüyorum bakalım elimdeki ürünler bitince mutlaka almam lazım:)

        Beğen

      4. Divadonnabella dedi ki:

        güle güle kullan 🙂

        Beğen

Bir Cevap Yazın

