Makyaj örnekleri: Cumartesi can sıkıntısı makyajı :)

Insanın Cumartesi günü canı sıkılmaya dursun.

Gerçeği söylemek gerekirse son zamanlarda makyaj yapmaz oldum. Amansız bir kaza sonucu evde düşüp sol kolumu incittim ve hala sol kolumu kullanmakta zorluk çekiyorum.

Neyseki iyileşmeye başladı. Biraz daha zamanı var.

Gelelim bugünki makyajıma. Nedense elim hep smokey tarza gidiyor. Tamamen doğaçlama yapılmış bir makyaj oldu bu. Dudak rengimi daha doğal tercih ettim. Biraz dudak kalemi kullanarak daha dolgun görünmelerini sağladım.

Bu sefer yeşilin tonlarını kullandım.. Siyah göz kalemini göz kapağımın tamamında dağıtıp üzerine mavi yeşil ve koyu yeşil far uyguladım.

Şeftali tonunda Flormar allığım 46 No.

Yves Rocher Ruj Numara  56 Beige Vanille

Fondöten ve Pudram Artistry.

Bir de takma kirpik taktım. Ancak başarısız oldu ve daha sonra çıkardım. Japon pazarından alınan kirpik bukadar olur diyorum 🙂

Şimdilik benden bukadar kızlar.

Nasıl beğendinizmi ?

20130302_155533

20130302_155221

20130302_155430

20130302_155418

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. nasli_ dedi ki:

    Yüzün makyaja ne kadar elverişli çoook güzel olmuş,çok yakışmış. Eline sağlık canım maşallah 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Çok teşekkürler canım 🙂

      Beğen

  2. Özlem dedi ki:

    Geçmiş olsun Evrimcim, yine çok başarılı bir makyaj bu arada, rujuna da bayıldım..

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Teşekkürler canım. Evet rujun rengi çok hoş.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

