2013 Estee Lauder Makyaj Kreasyonunun Divadonnabella tarzı yorumu :)

Günaydın kızlar,

Hemen sizlerle bugün yapmış olduğum makyajımı paylaşmak istedim. Estee Lauder Bahar 2013 makyaj kreasyonuna benzer bir bahar makyajı olsun istedim. Hazır bugün burada havalar güneşliyken de tam isabet olmuş dedim.

Fotoğraf makinemden şikayetçiyim ancak yenisini alacak bütçem de henüz yok. Sanki gerçek renkleri bir türlü yansıtmıyor. Ya soluk gösteriyor ya da karanlık. Resimler üzerinde çalışmak sorunda kalıyorum renkleri yakalayabilmek için.

Bu defa kullandığım palet NYX  marka Haute Jersey Paletim.

DBMS kozmetik ten almıştım. Sevgili Deryacığım bana yardımcı olmuştu 🙂

Daha fazla fotoğraf

En alt sıradaki farların ikincisi ve de sonuncu mavi farları kullandım. Sadece 2 renk farla  bu basit makyajı yaptım.
Haute Jersey Far paleti çok pratik. İçinde bronzer, allık lipgloss ve farlar mevcut. Hepsi bir arada.

Malum sabah sadece 20 dakikada hazırlanabiliyorum. Kitin içerisindeki Allık ve de Lipglossu da hemen  kullandım.

Acele makyaj bunun adı 🙂

Sevgiler

102_4_

20130306_082031 (2)

20130306_082033

Estee-Lauder-Spring-2013-Pretty-Naughty-Collection-Model

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Dbms Kozmetik dedi ki:

    Canım her zaman ki gibi güzelliğin üstünde yine ve en sevdiğim paletlerden biri bende çok seviyorum bu paleti güle güle kullan canım, öpüyorum canımı 😉

    Beğen

  2. Bedia Cingöz dedi ki:

    bencede gayet güzel olmuş mavifar bu aralar sık görüyorum bloglarda moda oldu demek tekrar 🙂 bana da hoş görünmeye başladı 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Tesekkur ederim. Mavi rengi cok seviyorum. Klasik ve vintage bir havasi var . Ancak bazen kendime yakistiramiyorum. Bal rengi gozlerime gece mavisi farlar daha iyi yakisiyor..mavi bu yil yine cok moda…

      Beğen

Bir Cevap Yazın

