Parfum incelemesi: Gucci Premiere

Gecen sene eylul ayinda almistim bu kokuyu. Gucci’ nin yeni parfumu premiere. Magazadaki satis temsilcisi israrla bu kokuyu almam gerektigini, cok cekici ve moda oldugunu dile getirmisti. Bir an soylenenlerin buyusune kapildim, kokladigim koku da  o an burnuma hos geldi.

Eve geldim ve kullandikca, hic de carpici, farkli, yeni birsey olmadigini hissettim. Bu kokuyu giydigimde kendimi kesinlikle ozel hissetmiyordum.

Ust notasi : Bergamot ve Bogurtlen
Orta notasi: Portakal cicegi ve vahsi kurk akoru
Alt notasi: Paculi ve Sandal agaci

Gucci’nin diger kokularini carpici ve de sexy bulurken, Premiere isimli parfumunu bir ara uretim gibi hissettim. Kesinlikle yaz kokusu. Hafif ve de bas agirtmayan spor bir koku bana gore. Reklam filmindeki altin isiltilari ile pek ilgisi yok gibime geldi.. neyse ki, is yerinde kullaniyorum ve de bitince kendisini birdaha kullanmak istedigimi sanmiyorum. Avon’un kokulari bununkinin yaninda daha iyidir diyebilirim. Ambalaji kesinlikle coook alimli. Yari altin seffaf bir sisesi var. Icindeki kokuyu belli belirsiz goruyorsunuz. Gizemli bir durusu var sisenin. Ancak bana gore bukadar. Divadonnabella daha guclu afrodizyak kokulardan hoslaniyor.

Tabiiki bu benim fikrim. Bana pek hitab etmedi.

image

image

image

Bir Cevap Yazın

