Kiehls Powerful strenght Line Reducing concentrate

image

Powerful strenght line reducing concentrate bana gore mucizevi bir urun.

Amac kirisikliklari gidermek, cildi puruzsuz kilmak ve de canlilik vermek. Bakim kremi oncesi yuzunuze uyguluyorsunuz. Kivami cok hafif. Cildinize uygularken bile hemen emiliyor. Ilk suruste cildinizin yuzeyinde hafif bir isinma oluyor. Bu da icerigindeki konsantre C vitamininden kaynakli. Surdugunuz anda muhtesem bir etki birakiyor. Kesinlikle yaglandirmiyor cildi.

1 aydir sadece aksamlari kullaniyorum ve hayatimda en memnun kaldigim urunlerden biri ve kendisinden asla vazgecmek istemiyorum. Cildim isil isil oldu. Bu kremin bagimlisi oldum resmen. Cabuk bitsin istemiyorum 🙂

179.00 TL degerinde ve verilen her kurusuna  deger diyorum.

Ilgili urunu gunduz ya da gece kreminden once yuzunuze uyguluyorsunuz unutmayin.
Sivilcelerime de iyi geldigini hissediyorum.
Henuz kirisiklik yok yuzumde. Ancak 25 yas ve ustu herkes kullanabilir dusuncesindeyim.

Kiehl’s magazalarindan alabilirsiniz ya da Web sitelerinden telefonla siparis verebilirsiniz.
Daha fazla bilgi icin tik tik

image

Bir Cevap Yazın

