Clarins Blush Prodige No. 01

20130321_230630

Clarins Blush Prodige 01 Numara

Bildiğimiz uçuk pembe. Yanaklarda tazelik.

4 bölümden oluşuyor. 2 tanesi simli. Highliter olarak da kullanılabilir. Ya da tamamen mat tarafı tercih edilebilir. Rengine aşık oldum. Bu benim satın aldığım ilk high end marka allıktır. YKM mağazasındaki güzellik uzmanı yanaklarıma uyguladı ve gerçekten duruşunu çok beğendim.

Bu ürünle yapılmış bir makyaj uygulamasını çok yakında göreceksiniz.

Sevgiler 🙂

Fiyatı: 93,00 TL

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Şennur dedi ki:

    hayran kaldım, şu güzelliğe bak 🙂 bu arada hem katılımın, hem paylaşımın hemde güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım.

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Ben teşekkür ederim canım 😀

      Beğen

  2. Gule gule guzel gunlerde kullan Divacim 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Tesekkurler canim.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

