Makyaj örnekleri: Pembe bahar makyajı

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bahar diyip duruyoruz ancak farkındayım ki, Mart ayı bu aralar gerçekten kapıdan baktırıyor. Olsun, sıcacık çiçek kokulu baharın hayalini kurmamız bedava. Nasıl olsa hemencecik gelecek. Biraz sabır 🙂

Benim gibi içiniz dışınıza yansıyan biriyse, hemen doğanın güzelliklerinden ilham alırsınız.

Renklerle oynamayı çok sevdiğim için bu defa hanım hanımcık bir makyaj yapmaktansa daha dramatik birşeyler tercih etmek istedim. Ancak bu dramatik tarzıma, Nude Pembe ruj ve allık eklemek istedim ki, kiraz ağaçların çiçekleri dudaklarıma ve yanaklarıma konmuş gibi olsun istedim 😀

Hayal dünyama sınır yok.

Biraz Retro bir göz makyajı oldu. 70 li yıllara andıran.  Bolcana eyeliner, dramatik çift etkili takma kirpik ve de doğal ten renginde göz farları. Siz de uygulamak isterseniz , kesinlikle etkileyici bir makyaj. Benim en çok sevdiğim tarzlardan biridir.

Göz yapım aslında far uyglaması yapılırken çok da elverişli bir yapıya sahip değil. Gözlerim çukurdadır benim ve kemikli bir yüz yapım vardır. Uygulama yaparken çok dikkatli ve detaylı çalışmam gerekiyor.

İşte bu yüzden seviyorum makyajı. Transformasyon ile gerçekten çok değişebiliyorsunuz. Problem yok. Akşama sabunla yüzünüzü yıkadınızmı yine doğal halinize dönüşebiliyorsunuz.

Kullandığım ürünleri sırası ile sizlere yazıyorum daha sonra resimlerle baş başa bırakacağım:

  • Artistry Fondöten
  • Lancome Göz altı kapatıcısı
  • Art Deco Rimel
  • Clarins Mineral Pudra ( kapağını açayım derken, pudranın 1/4 döküldü, ciğerim yandı 😦 )
  • Clarins 01 nolu allık
  • Clarins 02 nolu ruj ( inanılmaz güzel bir pembe )
  • Watsons çift katlı takma kirpik ( Çok sevdim Watsonsa burdan 10/10 veriyorum )
  • The Balm bronz pudra
  • Shue Umra kirpik kıvırıcısı
  • Urban Decay Naked 2
  • MAC Blacktrack Fluidliner
  • Sigma eyeliner fırçası
  • Gabrini marka higligter pudra
  • Adesign Göz fırçaları ( kendileri benim için çok özel )

Hepsinin resmini çekmedim ancak listeledim.

Umarım beğenmişsinizdir.

Yorumlarınızı seviyorum.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Makyajlı Haller dedi ki:

    Göz makyajına bayıldım, ne kadar detaylı olmuş gerçekten. Bu arada yüz yapın bence çok güzel. Oldum olası kemikli yüzlere karşı bir sempatim vardır. Ellerine sağlık.

    Sevgiler…

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba canım, yorumun için teşekkürler. Beğenmene çok sevindim.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

