Artistry Essentials Anti Blemish

Bu harika urun benim nadide kurtaricim. Malum degisen hormonal durumlar ve cilt yapisina bagli olarak sivilceler pesimizi cogu zaman birakmiyor. Bugune dek Avon marka anti blemish jel kullanmistim. Ancak bunun kadar etkili degildi. Bu urun acil durum kurtaricim ve kendisine resmen asik ve de bagimliyim

image

30 ml lik bir lila tup icinde sunulmus. Tupun yumusak yapisi da ayri luks bir his veriyor. Artistry denilince bendeki cagrisim zaten luks cilt bakim kavrami oluyor.

Gelelim nasil kullandigimiza:
Cildinizi nazikce varsa makyaj ve kirden arindiriyorsunuz. Tonikliyorsunuz. Ardindan cilt kreminizi suruyorsunuz. Cilt kreminiz iyice emildikten sonra ( bu kisiye gore ve kremin yapisina gore degisebilir ) nokta vurusu ile sivilcenin uzerine uyguluyorsunuz. Ilk anda hafif bir karincalanma hissi olusuyor.

image

image

Bir sure bekliyorsunuz. 3 -5 dakika yeterli oluyor. Ardindan temiz parmak uclarinizla hafifce yayabilirsiniz. Bu urun sivilce lekelerini giderir. Kizarikligi azaltir. Leke olusumunu onler. Sivilceyi kucultur ve porlari normal hale getirir. Ilk 3-4 gun gunde 1 defa aksamlari uygulayabilirsiniz. Ardindan gun ve gun gunde 2 defa ya da 3 defaya cikartabilirsiniz. Ben genellikle gece yatmadan once uyguluyorum. Uygulamadan sonra makyaj yapmak tercihim degil cunki.

Anti blemish krem kuruyup cilt yuzeyinde ince bir tabaka olusturuyor. Silip cikartabiliyorsunuz. Ben genellikle en az 5 saat bekletiyorum.
Kokusu cok hos. Kokladigim en guzel kremlerden diyebilirim.

image

Bu urunu kesinlikle tavsiye ediyorum.
Bir Amway serbest girisimcisinden temin edebilirsiniz.
Fiyati: 48,48 TL

5 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Deniz Serim dedi ki:

    Merhabalar Ben bu ürünü almak istiyorumda nereden alabilirim

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Merhaba. Bir Amway temsilcisi aracılığı ile alabilirsiniz

      Beğen

  2. Tuba dedi ki:

    Meraba benim bi sorum olucak biraz konu dışı fakat ben bu ürünü sipariş verdim ve ürünün kabı jelatinsiz geldi, koruyucu saydam jelatin yoktu. acaba teşhir ürünler mi gönderildi içim hiç rahat değil geri mi iade etsem. Bi ton para veriyorum setini aldım üstelik. ürün elinize ulaştığında sizde mi böyle bi durumla karşılaştınız??

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      böyle bir durumla karşılaşmadım hiç. aldığınız yer ile görüşürseniz, size daha net bilgi verebilirler bence.

      Beğen

    2. Divadonnabella dedi ki:

      ayrıca her ürün jelatinli olmayabiliyor. Kutusunda gelmesi önemli. Teşhir ürünü satılmaz Amway’de. Büyük boy teşhir ürünü diye birşey yoktur.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

