Pigmentler: Pure Luxe Cosmetics

Pigmentlerle ilk defa 2007 senesinde tanismistim. Ilk goz agrim Bella Pierre markasiydi. Bu markayi daha sonra tanitacagim. Ancak cok daha uygun fiyatli bir muadil markadan bahsetmek istiyorum bugun. Pure Luxe Cosmetics.

image

Numune olarak tanesini 1.00 USD ye almistim. Numune diyip gecmemek gerek. Potlarin icerisinde uzun sure yetecek kadar urun mevcut. Swatch yapabilmek icin sizlere suyla birlikte kullanacagim. Ancak Mac fix+ ile kullanmanizi oneririm. Zira sadece suyla zamanla dokuleceklerdir.

image

image

image

image

image

Ecstasy rengi bakir rengi diyebiliriz. Mavi gozlere cok yakisan bir renk. Kahve rengi gozluler ve de yesil gozluler de bu rengi cok rahat kullanabilir. Ayni zamanda seffaf dudak parlaticinizla harika bir dudak rengi verebilirsiniz.

image

image

image

Enchanted rengini tarif edebilmem mumkun degil. Duo Chrome bir renk. Mavi yesil altin rengi yansimalari var. Sofistike bir goz makyajinda harika duracaktir.

image

image

Gelelim bir diger renge.Jazzy

image

image

Jazzy, mavimsi mor bir renk. Icinde  pembe micro isiltilar mevcut ve fotograf makinesi ile gercek rengi yakalamam zor oldu.

image

image

Cook guzel. Renklerin ne denli yogun oldugunu gorebilirsiniz. Harikalar !

Gelelim son rengimize. Sassy

image

image

image

image

Acik mavi turkuaz arasi bir tonda.

Daha fazla bilgiyi www.pureluxecosmetics.com dan edinebilirsiniz. Ilerleyen zamanlarda farkli renkleri de tanitacagim. Takipte kalin. Sevgiler 😉

5 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Makyajlı Haller dedi ki:

    1 $ mı şaka gibi 🙂
    Pigment farları seven biri olarak ecstasy’e bayıldım. Bu markayı ilk duyuyorum, sitesine bakayım hemen de içim şissin bari :))

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Hala 1 dolarmi bilmiyorum. Zam gelmis olabilir. Musteri hizmetleri cok iyi..

      Beğen

  2. Nesli dedi ki:

    aldığın siteyi inceliyordum da, sanırım senin aldıkların bir renk skalası içinden 1 tanesi (senin de bilmediğin) gönderilmiş, yani sen seçmemişsin değil mi?
    ama bazı ürünlerinde renk seçebiliyorsun,
    ben almayı düşünüyorum kargo ücreti de 7$ şu anda 12,6TL yapıyo
    senin alma aşamaları nasıl oldu bilgi verirsen çok sevinirim, ödemeyi pey pal dışında birşeyle yapabiliyomuyuz, kargo kaç günde eline ulaştı mesela?

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Canım merhaba,
      hayır senin seçmediğin hiç birşey gelmez. Hepsi benim seçtiklerim. Pure Luxe sitesi sadece Paypal ile çalışıyor. Başka ödeme seçeneği yok diye biliyorum. Testır ya da tam boy seçiyorsun. Paypal fatura listene ekleniyor. Zaten Pay Pal adresinde kayıtlı olan adrese geliyor kargon. maksimum 3 haftanın sonunda ürün elime ulaşıyor.

      Beğen

      1. Nesli dedi ki:

        anladım cnm çok saol cevabın için

        Beğen

Bir Cevap Yazın

